Aktivní obchodní místo

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Základem je rozdělení obchodních aktivit na pobočce tak, aby se obchodní místo stalo ziskové.

Trénink je postaven na standardu, který určí zadavatel. Umí implementovat manuál obsluhy klienta, a zařadit pravidla, která jsou součástí řízení kvality nebo prioritou mystery shopingu a callingu.

Trénink je určen pracovníkům obchodu pojišťovny a prodejcům služeb. Je vhodný pro manažery a obchodníky.

Co použijete v praxi

  • Účastník umí obratem využít poznatky, protože nedostává poučky a fráze, ale návody na konkrétní situace
  • Situační trénink postavený na konkrétních reálných příkladech

Trénink je rozdělen na 1den školení + minálně 1týden praxe + 1den vyhodnocení výsledků.
Účastníci mezi tréninky realizují aktivitu v praxi a monitorují aktivity a výsledky prodeje.

Na co se zaměříme

  • Výběr klientů k oslovení a pozvání na obchodní místo
  • Typologie klienta
  • Příprava obchodního jednání
  • CASA - osnova vedení rozhovoru
  • Vizualizace rozhovoru s klientem, jako nástroj ovlivňování
  • Nácvik logických vazeb mezi požadavkem klienta a naší nabídkou

Ještě získáte

  • Situační trénink postavený na konkrétních reálných příkladech
  • Materiály v tištěné podobě

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Komu je kurz určen

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.