Aktivní správa kmene

Ve spolupráci s ab connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Jednoduše: Jak si otevřít cestu ke klientům v kmeni a už ji nikdy nezavřít!

Kurz se zaměřuje na postupy, které umožní každou servisní návštěvu otočit do prodeje, tak i do budoucího termínu. Je tedy jak tréninkem, tak motivačním nástrojem pro obchodníky.

Trénink chápejte jako investici, po které každá schůzka bude směřovaná k uzavření obchodu a otevře téma a termín pro schůzku následnou.
Naplní se Vám diář na měsíce dopředu!

Co použijete v praxi

  • Budete mít argumentaci vyvolávající zájem klienta o schůzku v budoucnu. Ke každé situaci budete mít návod na okamžitý prodej.
  • Budete mít účinný telefonický rozhovor a způsob, jak jej realizovat. Unikátní zvládání námitek v telefonu včetně příkladů z praxe. 
  • Způsob otevření obchodní schůzky vedoucí k prodeji dalších produktů. Pokládání otázek a zvládání reakcí klienta na schůzce z praxe včetně nejčastější reakce: "..musím si to rozmyslet."

...a z každé schůzky odcházíte s novým termínem

Na co se zaměříme

  • Jak vybrat klienty k servisování podle potenciálu
  • Popis situací a přechod do obchodních příležitostí u každé z nich
  • Jak vést telefonický rozhovor tak, aby vedl ke schůzce, která se uskuteční
  • Jak vést obchodní schůzku tak, aby vedla k prodeji
  • Jak uzavřít obchodní schůzku tak, aby vždy otevřela téma a termín pro novou
  • Vytvoření pravidel pro práci s kmenem do systému následných obchodů

Ještě získáte

  • Materiály k tréninku: Návody a postupy v tištěné podobě

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Účastníci tohoto kurzu si koupili také