Akviziční telefonování

Ve spolupráci s ab connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
3
Úroveň kurzu Pokročilí
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Obsah programu je sestaven pro obchodníky v pojišťovně tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v obchodním telefonování.

Systematická příprava na hovor, odbourá bariéru z telefonování. Soustředíme se na práci s konkrétními cílovými skupinami:

  • prémioví klienti,
  • firemní klienti, 
  • klienti z kmene, 
  • lov bohatých klientů. 

Trénink je postaven jako 2denní program, který obsahuje:
1.den stavbu obchodního telefonátu + 14denní praxi formou měřené aktivity + 2.den korekce odchylek call skriptu a živé volání na klienty.

Co použijete v praxi

  • Dokážete zaujmout vybranou cílovou skupinu a naformulovat její užitek. 
  • Prodáte účel schůzky. 
  • Najdete argumenty pro zvolené tipy klientů a zvládnete jejich reakce. 
  • Naučíte se říkat o doporučení. 
  • Zvýší se počet schůzek při stejném počtu telefonátů.
Podmínkou pro účast na programu je, aby obchodník měl druhý den s sebou telefon + 20 kontaktů na klienty, kterým bude volat.

Na co se zaměříme

  • Cílové skupiny + zájmové věty pro konkrétní cílové skupiny
  • Reakce klienta + jejich zvládnutí
  • Databanka reakcí a námitek
  • Získávání doporučení
  • Sestavení osobních cílů
  • Praktický nácvik telefonování

Ještě získáte

  • Systematický návod pro telefonování klientům
  • Praktické materiály v tištěné podobě

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.