Prodej podle cílových skupin

12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Každý zákazník či klient má jiné potřeby, požadavky, touhy. Trénink je určen nejen obchodníkům, ale všem, kteří potřebují:

  • získat nové klienty,
  • efektivně pracovat se stávajícími klienty.

Budete umět efektivně pracovat s vašimi cílovými skupinami klientů a zákazníků. Dokážete je najít, oslovit, nabídnout a prodat službu nebo produkt. Poznáte jejich námitky – připravíte si účinné argumenty. Dokážete obsloužit stávající i nové klienty - tak, že každý bude ziskový.

Co použijete v praxi

  • Dokážete najít a vybrat vhodné klienty a zákazníky. 
  • Připravit si argumenty a oslovit vybranou skupinu s cílem prodat. 
  • Dokážete řídit prodejní akce, které vedou ke zvýšení prodejního výkonu

Trénink vede „profiobchodník", který má 20letou praxi v přímém prodeji. Informace, které získáte, hned použijete ve své obchodní praxi. Vhledem k nízkému počtu účastníků, budou na tréninku rozebírány individuální potřeby každého z nich.

Na co se zaměříme

  • Zdroje obchodu, cílové skupiny - práce s nimi
  • Prodejní akce zaměřené na cílové skupiny
  • Aktivní oslovení dle cílových skupin
  • Argumentace, zvládání námitek
  • Základy aktivního telefonování
  • Sestavení Business plánu obchodníka

Ještě získáte

  • Naučíte se hovořit jazykem klientů
  • Tréninkové materiály v tištěné podobě
  • Certifikát o absolvování kurzu

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Komu je kurz určen

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Kdo Vás bude trénovat

Mgr. Petr Friesinger
Mgr. Petr Friesinger Lektor, kouč, trenér, obchodník, personalista
Nejzáludnějším nepřítelem všech teorií je praxe.

Petr genericky vyrostl v oboru pojišťovnictví. Z pozice regionálního trenéra, na které se současně věnoval i uzavírání pojistek, se vypracoval na pozici šéftrenérů vzdělávání ve velkých firmách. Díky tomu získal bohaté zkušenosti v oblasti obchodu, managementu a vzdělávání. Vyniká znalostí prostředí zahraničních firem (Rakousko, Německo aj.). Má odborné znalosti týkající se rozvoje a současně řízení jednotlivců i velkých pracovních týmů.
Petr je vyhledávaným lektorem pro jeho srozumitelnost, lidskost a drive. Má široký přehled o realizovaných tématech, která jsou podpořena jeho reálnou obchodní i manažerskou praxí. Kromě vlastních tréninků se věnuje i koučinku a personálnímu poradenství.
Výběr z realizovaných projektů pro: Generali Pojišťovna, UNIQA pojišťovna, Allianz pojišťovna, Winterthur pojišťovna a penzijní fond, Aegon ČR

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.

Související články

Gerhard Merndok
06.04.2018
Umět hovořit jazykem jednotlivého kmene, to znamená se s tímto kmenem dohodnout, případně i obchodovat. Neumíte si vysvětlit malou úspěšnost svých obchodníků? Obchodníci vykazují dostatek obchodních aktivit, ale efektivita je nízká nebo žádná. To většinou znamená, že jejich příjmy klesají a tím pádem firemní příjmy také. Při bližším zkoumání stavu se často odhalí příčina: náhodné až nesystémové oslovování zákazníků, postrádající vnitřní uspořádání a logické postupy.
Detail