Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Telefonování pro pokročilé-manažeři

Ve spolupráci s Petrem Musilem
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
3
Úroveň kurzu Pokročilí
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Obsah programu je sestaven pro manažery přímého prodeje tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v aktivním telefonování. Program je vhodný pro pojišťovny, banky, leasingové společnosti, realitní kanceláře, obchodní call centra.

Systematická příprava na hovor, odbourá bariéru z telefonování. Účel telefonátu: náborový rozhovor nebo rozhovor s klientem, vždy se jedná o obchodní telefonát.

Soustředíme se na práci s konkrétními cílovými skupinami:

  • prémioví klienti,
  • firemní klienti, 
  • klienti z kmene, 
  • lov bohatých klientů. 

Co použijete v praxi

  • Dokážete zaujmout vybranou cílovou skupinu a naformulovat její užitek. 
  • Prodáte účel schůzky. 
  • Najdete argumenty pro zvolené tipy klientů a zvládnete jejich reakce. 
  • Naučíte se říkat o doporučení
  • Zvýší se počet schůzek při stejném počtu telefonátů.
Podmínkou pro účast je, aby obchodník měl s sebou telefon + 10 kontaktů na klienty.

Na co se zaměříme

  • Cílové skupiny + zájmové věty pro konkrétní cílové skupiny
  • Reakce klienta + jejich zvládnutí
  • Databanka reakcí a námitek
  • Získávání doporučení
  • Sestavení osobních cílů
  • Praktický nácvik telefonování

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.