Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Obsluha zákazníka na prodejně

Ve spolupráci s Petrem Friesingerem
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Zažili jste někdy ten pocit, že chcete koupit a prodejce se úspěšně brání? Pro zákazníka je to fajn, aspoň neutratí, ale pro majitele obchodu je to stav podobný nervovému kolapsu. Obvykle je příčina, že prodavači jsou odborníky na dané zboží, ale nejsou obchodníky.

Účastí na tréninku získáte návod jak obsluhovat zákazníka, aby si koupil i to pro co si do prodejny nepřišel. Trénink je zaměřen na proces obsluhy cílové skupiny zákazníků tak, aby byly spokojeny a přitom zvýšit obrat prodejny. Obsah tréninku je zaměřen na 3 klíčové cíle:

  • zvýšení počtu nakupujících
  • zvýšení obratu na jeden nákup
  • zvýšení počtu prodaných položek na jeden nákup

Co použijete v praxi

Každá cílová skupina zákazníků má své potřeby. Zaměříme se na to, jak pracovat a obsloužit zákazníky, aby byli spokojeni a nakoupili.

  • Provozovatel prodejny získá koncept, jak ziskově obsluhovat klienty.
  • Manažer prodejny dostane postupy pro trénink svých obchodníků.
  • Účastníci natrénují proces prodeje a získají obchodní dovednost, která vede k zvýšení obratu prodejny a tím si ovlivní variabilní složku mzdy.
  • Firma získá profesionální prodejce, kteří budou umět obsloužit zákazníka k jeho spokojenosti.

Na co se zaměříme

  • Stěžejní cíle obchodu na prodejně
  • Typologie zákazníků
  • Nastavení procesu obsluhy
  • Jak pracovat se zákazníkem
  • Obchodní vyjednávání na prodejně

Ještě získáte

  • Návod jak nabídnout zboží, aby zákazník koupil
  • Tréninkové materiály v tištěné podobě
  • Občerstvení po celou dobu tréninku, oběd
  • Certifikát o absolvování kurzu

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Komu je kurz určen

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Časový rozvrh

Den 1

Zahájení tréninku Trénink trvá 8 hodin s krátkými přestávkami a přestávkou na oběd

09:00

Ukončení tréninku

17:00

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.

Související články

Gerhard Mendrok
09.03.2018
Za příčinu nedostatečného pracovního výkonu často označujeme malé znalosti nebo slabé dovednosti. Své úsilí směřujeme do jejich vylepšení. Mnohdy nakupujeme knihy, čteme odborné články, sledujeme videa s návody jak být úspěšnější. Stala se nám jedna velmi zásadní věc: zaměňujeme příčinu a důsledek. Výsledkem potom je žádný nebo krátkodobý kladný nárůst obchodního výkonu.
Detail