Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Ziskové telefonování

Ve spolupráci s abb connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
1
Úroveň kurzu Základní
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Obsah programu je speciálně koncipován pro obchodníky v přímém prodeji, kteří potřebují odbourat bariéru k telefonování a naučit se řídit obchodní telefonát na klienty nové a přidělené.

Trénink je postaven jako 2denní program, který obsahuje:

  • 1. den: stavba obchodního telefonátu, 
  • následuje 14denní praxe nováčků formou měřené aktivity,
  • 2.den: korekce odchylek call skriptu a živé volání na klienty.

Podmínkou pro účast na programu je, aby obchodík měl na druhý den s sebou telefon + 20 kontaktů na klienty, kterým bude volat. 

Co použijete v praxi

Po absolvování tréninku, budete umět sestavit a řídit telefonní rozhovor tak, že dosáhnete výsledku, který vede k zisku.

Odnesete si návod jak:

  • najít cílovou skupinu,
  • sestavit záminku, 
  • zvládnout námitky klienta. 

Naučíte se systematicky pracovat s vlastní databází klientů a tím si zajistíte stabilní příjem.

Na co se zaměříme

  • Zásady telefonování
  • Cílové skupiny: noví klienti, klienti z kmene
  • Zájmové věty pro konkrétní cílové skupiny
  • Reakce klienta + jejich zvládnutí
  • Sestavení vlastních cílů. Práce s databází kontaktů
  • Praktický nácvik telefonování

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním pohledem na business mi, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o, která provozovala aktivní obchodní call centrum. Pro naše klienty jsem řídila telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Upustili jsme od vlastního call centra a realizujeme zakázky po budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center našim klientům. Pestré zkušenosti z obchodu, telefonování a řízení projektů předávám do svých tréninků.

Následně jsem získala odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor. Vedu pravidelné lekce klasické Rádža jógy, ve kterých se zaměřuji na propojení dechu s pohybem a prožívání přítomnosti. Jóga pro mne znamená zastavení se v okamžiku tady a teď. Dělá mi radost a vím, že ji mám šířit. Mé tréninky propojují tradiční Yogu a moderní business.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.