Situace, které dnes považujete za projev nesouhlasu a nezájmu budete považovat za příležitost k dalšímu jednání! Získáte souhlas protistrany tam, kde byste dnes přestali vyjednávat.
Máte v diáři bílá místa, která se vám nedaří zaplnit? Téma je vhodné jak pro obchodníky, kteří hledají a oslovoují nové klienty nebo pracují s kmenem, tak pro manažery. Manažeři získají užitečné dovednosti k tomu jak naučit své obchodníky systémově pracovat s obchodním diářem.
Obsah téninku je zaměřen na 4 klíčové cíle:
Trénik je rozložen: 1den "teorie" + 1den telefonování
Obchodník získá 2 věci: Postupy pro získání trvalých zdrojů na klienty a dovednosti vedoucí k zaplnění diáře. Obsah je zaměřen jak na nové, tak na kmenové klienty. Námitky typu nic nepotřebuji nebo mám svého poradce, budou znít jako pozvání ke schůzce.
Manažer získá dovednost, jak trénovat obchodníky na realizaci prvního oslovení klienta.
Účast na tomto tréninku, Vám přinese měritelné výsledky.
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.