Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Prodej podle cílových skupin

12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Každý zákazník či klient má jiné potřeby, požadavky, touhy. Trénink je určen nejen obchodníkům, ale všem, kteří potřebují:

  • získat nové klienty,
  • efektivně pracovat se stávajícími klienty.

Budete umět efektivně pracovat s vašimi cílovými skupinami klientů a zákazníků. Dokážete je najít, oslovit, nabídnout a prodat službu nebo produkt. Poznáte jejich námitky – připravíte si účinné argumenty. Dokážete obsloužit stávající i nové klienty - tak, že každý bude ziskový.

Co použijete v praxi

  • Dokážete najít a vybrat vhodné klienty a zákazníky. 
  • Připravit si argumenty a oslovit vybranou skupinu s cílem prodat. 
  • Dokážete řídit prodejní akce, které vedou ke zvýšení prodejního výkonu

Trénink vede „profiobchodník", který má 20letou praxi v přímém prodeji. Informace, které získáte, hned použijete ve své obchodní praxi. Vhledem k nízkému počtu účastníků, budou na tréninku rozebírány individuální potřeby každého z nich.

Na co se zaměříme

  • Zdroje obchodu, cílové skupiny - práce s nimi
  • Prodejní akce zaměřené na cílové skupiny
  • Aktivní oslovení dle cílových skupin
  • Argumentace, zvládání námitek
  • Základy aktivního telefonování
  • Sestavení Business plánu obchodníka

Ještě získáte

  • Naučíte se hovořit jazykem klientů
  • Tréninkové materiály v tištěné podobě
  • Certifikát o absolvování kurzu

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Komu je kurz určen

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.

Související články

Gerhard Merndok
06.04.2018
Umět hovořit jazykem jednotlivého kmene, to znamená se s tímto kmenem dohodnout, případně i obchodovat. Neumíte si vysvětlit malou úspěšnost svých obchodníků? Obchodníci vykazují dostatek obchodních aktivit, ale efektivita je nízká nebo žádná. To většinou znamená, že jejich příjmy klesají a tím pádem firemní příjmy také. Při bližším zkoumání stavu se často odhalí příčina: náhodné až nesystémové oslovování zákazníků, postrádající vnitřní uspořádání a logické postupy.
Detail