Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Akvizice firemních klientů

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Akvizice je boj o nová území. Téměř vždy se jedná o získávání zákazníka, který už někomu patří. Musí tedy existovat dost přesvědčivých důvodů pro potenciálního zákazníka, aby změnil poskytovatele finančních služeb. Udělá to, když mu zformulujeme užitky do jeho řeči.
Každá skupina potenciálních klientů má specifické potřeby finančních služeb. Vyplývají z obsahu jeho podnikání. Nejprve shromáždíme individuální potřeby jednotlivých mikrosegmentů. Ty navážeme na naše poskytované finanční služby. Vytvoříme databanku příležitostí a otočíme je do argumentace. Z ní vyhotovíme jak telefonování, tak osobní komunikaci. Pro každou situaci si zpracujeme postup, včetně potenciálního odporu. Tím si vytvoříme systémovou akvizici.

Co použijete v praxi

  • Budete odcházet s návodem na strategii a taktiku získávání malých firem
  • Zkombinujete znalosti potřeb jednotlivých skupin klientů s akvizičními dovednostmi do uceleného systému
  • Naučíte se mluvit jazykem podnikatelů

Na co se zaměříme

  • Probereme výběr firem do podoby ucelených tržních mikrosegmentů s obdobnými potřebami
  • Shromáždíme obchodní příležitosti jednotlivých skupin
  • Pro každou skupinu natrénujeme argumentaci, která potenciálního klienta vyprovokuje k úvaze o změně
  • Převedeme argumentaci do telefonního oslovení tak, aby oslovený podnikatel cítil potřebu ke společnému setkání
  • Uděláme z první schůzky řetězec schůzek následných

Ještě získáte

  • Nacvičíme situace včetně překonávání odporu ke změně
  • Tréninkové materiály v tištěné podobě

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Gerhard Mendrok, MBA
Gerhard Mendrok, MBA Jednatel společnosti ab connectia, senior consultant, obchodník
Když spojíme lidský um a pracovní nasazení, pak výsledem může být jedině růst

Vedu programy dílem rozvojově, částečně projektově a hodně výkonnostně. Je to směs selského rozumu a zkušeností svých i jiných. To vše smícháno se základní teorií. Proto jsou dovednosti a znalosti z mých programů vždy ihned použitelné v praxi. Mám na zřeteli vždy Váš konkrétní užitek. Vaším přínosem i mým cílem je tedy měřitelný posun vpřed. Snad proto mám věrné klienty. Budu rad, když to budete i Vy.
Realizace projektů pro: ČSOB Leasing a.s., ČSOB Pojišťovna a.s,Československá obchodná banka a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Tatra banka a.s., Allianz Slovenská poišťovna, a.s., Česká pojišťovna a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, J&T BANKA a.s., Unimarco a.s., AXA pojišťovna, CAPITOL akciová spoločnosť, Kapitol finanční poradenství a.s., ASA, Modrá Pyramida stavební spořitelna, Generali Slovensko, UNION poisťovňa, IZOLAS - Saint Gobain, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Inshurance Group

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.