Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Aktivní správa kmene

Ve spolupráci s ab connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Jednoduše: Jak si otevřít cestu ke klientům v kmeni a už ji nikdy nezavřít!

Kurz se zaměřuje na postupy, které umožní každou servisní návštěvu otočit do prodeje, tak i do budoucího termínu. Je tedy jak tréninkem, tak motivačním nástrojem pro obchodníky.

Trénink chápejte jako investici, po které každá schůzka bude směřovaná k uzavření obchodu a otevře téma a termín pro schůzku následnou.
Naplní se Vám diář na měsíce dopředu!

Co použijete v praxi

  • Budete mít argumentaci vyvolávající zájem klienta o schůzku v budoucnu. Ke každé situaci budete mít návod na okamžitý prodej.
  • Budete mít účinný telefonický rozhovor a způsob, jak jej realizovat. Unikátní zvládání námitek v telefonu včetně příkladů z praxe. 
  • Způsob otevření obchodní schůzky vedoucí k prodeji dalších produktů. Pokládání otázek a zvládání reakcí klienta na schůzce z praxe včetně nejčastější reakce: "..musím si to rozmyslet."

...a z každé schůzky odcházíte s novým termínem

Na co se zaměříme

  • Jak vybrat klienty k servisování podle potenciálu
  • Popis situací a přechod do obchodních příležitostí u každé z nich
  • Jak vést telefonický rozhovor tak, aby vedl ke schůzce, která se uskuteční
  • Jak vést obchodní schůzku tak, aby vedla k prodeji
  • Jak uzavřít obchodní schůzku tak, aby vždy otevřela téma a termín pro novou
  • Vytvoření pravidel pro práci s kmenem do systému následných obchodů

Ještě získáte

  • Materiály k tréninku: Návody a postupy v tištěné podobě

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Kdo Vás bude trénovat

Gerhard Mendrok, MBA
Gerhard Mendrok, MBA Jednatel společnosti ab connectia, senior consultant, obchodník
Když spojíme lidský um a pracovní nasazení, pak výsledem může být jedině růst

Vedu programy dílem rozvojově, částečně projektově a hodně výkonnostně. Je to směs selského rozumu a zkušeností svých i jiných. To vše smícháno se základní teorií. Proto jsou dovednosti a znalosti z mých programů vždy ihned použitelné v praxi. Mám na zřeteli vždy Váš konkrétní užitek. Vaším přínosem i mým cílem je tedy měřitelný posun vpřed. Snad proto mám věrné klienty. Budu rad, když to budete i Vy.
Realizace projektů pro: ČSOB Leasing a.s., ČSOB Pojišťovna a.s,Československá obchodná banka a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Tatra banka a.s., Allianz Slovenská poišťovna, a.s., Česká pojišťovna a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, J&T BANKA a.s., Unimarco a.s., AXA pojišťovna, CAPITOL akciová spoločnosť, Kapitol finanční poradenství a.s., ASA, Modrá Pyramida stavební spořitelna, Generali Slovensko, UNION poisťovňa, IZOLAS - Saint Gobain, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Inshurance Group

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.