Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Pojišťování malých firem

Ve spolupráci s Petrem Musilem
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Obchodníci potřebují poznat core business svých potenciálních klientů, MALÝCH FIREM. V tomto tréninku získají informace, které spojí s obchodními argumenty a obojí přenesou do prodejní řeči. V době stoupající konkurence na trhu firemního pojišťování začíná hrát velkou roli znalost vnitřního fungování malých firem.

To, jak pochopí obchodník jednotlivé segmenty z pohledu jejich provozu a procesů, rozhodne o jeho úspěšnosti. Tím, jak přiblíží nabídku potřebám klienta, jak adresně nabídku zpracuje, tak zvyšuje svou šanci uspět.
Obchodní argumentace v tomto pojetí, je tedy kombinací znalostí POSKYTOVANÝCH SLUŽEB, znalostí specifik jednotlivých CÍLOVÝCH SKUPIN a současně i PRODEJNÍ DOVEDNOSTI.
Obchodník nevystačí jen s obchodními dovednostmi, ale s konkrétními důkazy a příklady. Aby mohl získat nového zákazníka, tak navíc musí zvládnout boj i s konkurencí z řad makléřských firem.

Co použijete v praxi

Sestavení PRODEJNÍ ARGUMENTACE, které obchodník ihned může použít ve své praxi

Trénink je možno realizovat jako 1+1 denní s časovým odstupem 1 měsíc.

Jedná se o měsíční praxi, kdy účastníci tvoří databanku kontaktů z cílových skupin, které si účastníci vybrali a tyto kontakty systematicky oslovují. Účastníci 2. den tréninku přinášejí konkrétní výsledky oslovení, tím se měří výsledek úspěšnosti. Na základě raálných informací z praxe se realizují korekce v oslovení a tvorbě cílových skupin.

Na co se zaměříme

  • Výběr vhodných segmentů podle priorit pojišťovny
  • Analýza cílových segmentů z pohledů jejich vnitřní funkce
  • Popis potřeb - rizik pro jednotlivé segmenty
  • Zpracování obchodní strategie postupu na jednotlivé segmenty
  • Práce s daty potenciálních klientů
  • Zvládání reakcí subjektů, které jsou potenciálními zákazníky

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Komu je kurz určen

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Kdo Vás bude trénovat

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.