Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Ziskové telefonování

Ve spolupráci s abb connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
1
Úroveň kurzu Základní
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Obsah programu je speciálně koncipován pro obchodníky v přímém prodeji, kteří potřebují odbourat bariéru k telefonování a naučit se řídit obchodní telefonát na klienty nové a přidělené.

Trénink je postaven jako 2denní program, který obsahuje:

  • 1. den: stavba obchodního telefonátu, 
  • následuje 14denní praxe nováčků formou měřené aktivity,
  • 2.den: korekce odchylek call skriptu a živé volání na klienty.

Podmínkou pro účast na programu je, aby obchodík měl na druhý den s sebou telefon + 20 kontaktů na klienty, kterým bude volat. 

Co použijete v praxi

Po absolvování tréninku, budete umět sestavit a řídit telefonní rozhovor tak, že dosáhnete výsledku, který vede k zisku.

Odnesete si návod jak:

  • najít cílovou skupinu,
  • sestavit záminku, 
  • zvládnout námitky klienta. 

Naučíte se systematicky pracovat s vlastní databází klientů a tím si zajistíte stabilní příjem.

Na co se zaměříme

  • Zásady telefonování
  • Cílové skupiny: noví klienti, klienti z kmene
  • Zájmové věty pro konkrétní cílové skupiny
  • Reakce klienta + jejich zvládnutí
  • Sestavení vlastních cílů. Práce s databází kontaktů
  • Praktický nácvik telefonování

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním životním stylem, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a aktivním obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí, pojišťovny a bank, jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o., kterou jsme založili společně s Gerhardem Mendrokem. Naše společnost se specializuje na poradenské a vzdělávací projekty, která jsou zaměřeny na zvyšování obchodního výkonu našich klientů.
Ve firmě, mám na starosti projekty budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center. Pro naše klienty řídím telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Postupem času, jsem nabyla odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor.

Tréninky, které vedu, jsou zaměřeny na zvýšení výkonu obchodního telefonování a také jak zvládnout negativní reakce klientů, jak pracovat se stresem a udržet si zásady zdravého pohybu mezi počítačem a židlí. Spojením těchto „tvrdých“ a „měkkých“ technik umožní zvýšení pracovního výkonu a „nezbláznit se“.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.