Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Ziskové telefonování

Ve spolupráci s abb connectia s.r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
1
Úroveň kurzu Základní
16
Časová náročnost 16 hod / 2 dny

O čem trénink bude

Obsah programu je speciálně koncipován pro obchodníky v přímém prodeji, kteří potřebují odbourat bariéru k telefonování a naučit se řídit obchodní telefonát na klienty nové a přidělené.

Trénink je postaven jako 2denní program, který obsahuje:

  • 1. den: stavba obchodního telefonátu, 
  • následuje 14denní praxe nováčků formou měřené aktivity,
  • 2.den: korekce odchylek call skriptu a živé volání na klienty.

Podmínkou pro účast na programu je, aby obchodík měl na druhý den s sebou telefon + 20 kontaktů na klienty, kterým bude volat. 

Co použijete v praxi

Po absolvování tréninku, budete umět sestavit a řídit telefonní rozhovor tak, že dosáhnete výsledku, který vede k zisku.

Odnesete si návod jak:

  • najít cílovou skupinu,
  • sestavit záminku, 
  • zvládnout námitky klienta. 

Naučíte se systematicky pracovat s vlastní databází klientů a tím si zajistíte stabilní příjem.

Na co se zaměříme

  • Zásady telefonování
  • Cílové skupiny: noví klienti, klienti z kmene
  • Zájmové věty pro konkrétní cílové skupiny
  • Reakce klienta + jejich zvládnutí
  • Sestavení vlastních cílů. Práce s databází kontaktů
  • Praktický nácvik telefonování

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním pohledem na business mi, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o, která provozovala aktivní obchodní call centrum. Pro naše klienty jsem řídila telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Realizujeme zakázky po budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center našim klientům. Pestré zkušenosti z obchodu, telefonování a řízení projektů předávám do svých tréninků.

Následně jsem získala odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor. Vedu pravidelné lekce klasické Rádža jógy, ve kterých se zaměřuji na propojení dechu s pohybem a prožívání přítomnosti. Jóga pro mne znamená zastavení se v okamžiku tady a teď. Dělá mi radost a vím, že ji mám šířit. Mé tréninky propojují tradiční Yogu a moderní business.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.