Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Digitální moderátor

Ve spolupráci s ab connectia s.r.o.
6
Maximální počet účastníků 6 účastníků
X
Úroveň kurzu
4
Časová náročnost 4 hod / 1 den

O čem trénink bude

Manažer v roli digitálního moderátora

Pod vlivem externích situací je firma dovedena k rozhodnutí převést část komunikace z přímé do nepřímé podoby. To, co bylo volbou se stalo existenční nutností: osobní kontakt doplňuje on-line komunikace.

Změna komunikace

Z fyzického do digitálního světa přechází jak manažerské, podpůrné, tak rozvojové činnosti v kolektivní i individuální formě. V této souvislosti posilujeme progresivně nový obor: ON-LINE MEETINGY, VEDENÉ DIGITÁLNÍM OPERÁTOREM

  • porady
  • worskshopy
  • tréninky
  • indididuální rozhovory
  • projektové schůzky
 

Co použijete v praxi

Program je určen pro digitální formu komunikace

Digitální komunikace má své zásady a postupy. Tento program je zakotvuje účastníkům a mohou aplikovat celý program obratem do praxe:

  • získají rychlý návod na vedení,
  • omezí chyby,
  • naučí se postup, který se stane běžnou formou komunikace,
  • lépe využijí svůj pracovní čas,
  • firmě klesnou náklady na transfer a tisky materiálů.
Digitální archiv
 
Digitální archiv obsahuje materiály, zápisy, vyžádáné pomůcky, dokumenty ke konkrétním tréninkům. V Zóně pro uživatele má zřízen zadavatel vlastní archiv dokumentů všech realizovaných tréninků a programů. Přístup získá každý účastník přes kódy.

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.