Manažer v roli digitálního moderátora
Pod vlivem externích situací je firma dovedena k rozhodnutí převést část komunikace z přímé do nepřímé podoby. To, co bylo volbou se stalo existenční nutností: osobní kontakt doplňuje on-line komunikace.
Změna komunikace
Z fyzického do digitálního světa přechází jak manažerské, podpůrné, tak rozvojové činnosti v kolektivní i individuální formě. V této souvislosti posilujeme progresivně nový obor: ON-LINE MEETINGY, VEDENÉ DIGITÁLNÍM OPERÁTOREM
|
|
|
|
|
Program je určen pro digitální formu komunikace
Digitální komunikace má své zásady a postupy. Tento program je zakotvuje účastníkům a mohou aplikovat celý program obratem do praxe:
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.