Při komunikaci s protistranou prostřednictvím telefonu máte jen okamžik, abyste osobu na druhé straně dokázali zaujmout. K dispozici máte dvě věci: záminku telefonátu a hlas. Hlas, je to, co prodává myšlenku. Pokud chcete dosáhnout cíle telefonátu, musíte být slyšet sebevědomě, jistě, srozumitelně a se špetkou pokory.
Mnohdy se stává, že si přenášíte jednotlivé stresové situace do dalších hovorů a tím si vytváříte předsudky. Proto je nutné se umět zkoncentrovat a ovládnout zátěžové situace telefonátu.
Trénink je rozdělen do 3 celků:
Trénink je určen pro ty, kteří komunikují s protistranou prostřednictvím telefonu: obchodníci, manažeři, operátoři call centra a zákaznických linek.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a aktivním obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí, pojišťovny a bank, jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o., kterou jsme založili společně s Gerhardem Mendrokem. Naše společnost se specializuje na poradenské a vzdělávací projekty, která jsou zaměřeny na zvyšování obchodního výkonu našich klientů.
Ve firmě, mám na starosti projekty budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center. Pro naše klienty řídím telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Postupem času, jsem nabyla odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor.
Tréninky, které vedu, jsou zaměřeny na zvýšení výkonu obchodního telefonování a také jak zvládnout negativní reakce klientů, jak pracovat se stresem a udržet si zásady zdravého pohybu mezi počítačem a židlí. Spojením těchto „tvrdých“ a „měkkých“ technik umožní zvýšení pracovního výkonu a „nezbláznit se“.