Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527
Telefonní sjednávání schůzek

Telefonní sjednávání schůzek

Obchodní telefonování je stěžejní téma tréninku PLNÝ DIÁŘ SCHŮZEK. V tomto tréninku vytváříme systém práce při telefonickém oslovení klientů nebo zákazníků. Telefonní proces rozfázujeme do jednotlivých kroků, které si účastník "zažije"  v reálném telefonátu. Vstupenkou na trénink je seznam klientů, které v průběhu tréninku účastník telefonicky osloví. 

Počet účastníků Specifikace / Upřesnění Voláno Dovoláno Dohodnuté schůzky Odložené schůzky Dovolatelnost Dohodnutelnost schůzek Odložený potenciál
20 Banka Business poradci SK
jednodenní trénink Telefonní akvizice nových firemních klientů, 2 skupiny
170 102 31 38 60 % 30 % 37 %
7 Noví pojišťovací poradci CZ
jednodenní trénink Akvizice do vybraných CS
39 26 12 7 67 % 46 % 27 %
6 Banka privátní bankéři CZ
jednodenní trénink Akvizice do vybraných CS
24 19 7 6 79 % 37 % 32 %
81 Banka Firemní bankéři SK
jednodenní trénink Sjednávání schůzek s novými klienty , 8 běhů
764 480 165 208 63 % 34 % 43 %
8 Banka Telefonní osobní bankéři SK
jednodenní trénink dohodnutí obchodních termínů nových klientů v portfoliu
48 35 11 12 73 % 31 % 34 %
58 Banka Osobní bankéři SK
jednodenní trénink Akvizice nových klientů dle výběru CS centrály 6 skupin
459 308 134 127 67 % 44 % 41 %
41 Banka Osobní bankéři
Jednodenní trénink firemních bankéřů, 4 skupiny
154 104 53 37 68 % 51 % 36 %
87 Ředitelé poboček a firemní bankéři
jednodenní trénink Akvizice nových firemních klientů 6 běhů
382 261 125 67 68 % 48 % 26 %
61 Firemní bankéři MSE
Jednodenní trénink firemních bankéřů, 6 skupin
203 130 37 47 64 % 28 % 36 %
18 Univerzální pojišťovna Nitra
jednodenní trénink Interní akvizice do kmene jednosmluvních klientů
256 200 79 32 78 % 40 % 16 %
178 Univerzální pojišťovnaKonference o telefonování
2 denní konference s navoláváním, voláno přímo na konferenci Ďábelské telefonování
3025 1982 1396 385 66 % 70 %

19 %

72

Slovesnká banka, osobní bankéři 
Osobní bankéři akiviziční volání na interního klieta. Cílová skupina: klienti nechodící do banky

 324 186  119  47  57 %  64 %  25 % 
565   5524 3647 2050 966 66 % 56 % 26 %