Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Techniky zvládání zátěžových situací při telefonování

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Při komunikaci s protistranou prostřednictvím telefonu máte jen okamžik, abyste osobu na druhé straně dokázali zaujmout. K dispozici máte dvě věci: záminku telefonátu a hlas. Hlas, je to, co prodává myšlenku. Pokud chcete dosáhnout cíle telefonátu, musíte být slyšet sebevědomě, jistě, srozumitelně a se špetkou pokory.
Mnohdy se stává, že si přenášíte jednotlivé stresové situace do dalších hovorů a tím si vytváříte předsudky. Proto je nutné se umět zkoncentrovat a ovládnout zátěžové situace telefonátu.
Trénink je rozdělen do 3 celků:

  • Korekce call skriptu 
  • Zvládání kritických momentů telefonování 
  • Jak se koncentrovat a zvládat zátěžové situace

Co použijete v praxi

Trénink je určen pro ty, kteří komunikují s protistranou prostřednictvím telefonu: obchodníci, manažeři, operátoři call centra a zákaznických linek.

  • Získáte schopnost zvládat zátěžové situace v jednání s protistranou tak, abyste si negativní postoj/stres nepřenášeli do dalšího jednání. 
  • Osvojíte si konkrétní techniky, jak pracovat s náhlým/chvilkovým stresem a jak pracovat s dlouhodobou zátěží. 
  • Účastníci si odnesou návod, jak technicky zvládat telefonní komunikaci s protistranou a jak komunikovat „sám se sebou".

Na co se zaměříme

  • Práce na konktrétních částech call skriptu
  • Zvládání reakcí protistrany metodou CORA
  • Techniky zvládání zátěžových situací
  • Koncentrační techniky
  • Návyky proti stresu. Sebemotivace
  • Praktické cvičení pro převzetí kontroly nad stresovými situacemi, relaxační techniky

Termíny kurzu

Pokud máte zájem o toto téma, jednoduše klikněte na Poptat. Zavoláme Vám.  

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním pohledem na business mi, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o, která provozovala aktivní obchodní call centrum. Pro naše klienty jsem řídila telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Upustili jsme od vlastního call centra a realizujeme zakázky po budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center našim klientům. Pestré zkušenosti z obchodu, telefonování a řízení projektů předávám do svých tréninků.

Následně jsem získala odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor. Vedu pravidelné lekce klasické Rádža jógy, ve kterých se zaměřuji na propojení dechu s pohybem a prožívání přítomnosti. Jóga pro mne znamená zastavení se v okamžiku tady a teď. Dělá mi radost a vím, že ji mám šířit. Mé tréninky propojují tradiční Yogu a moderní business.