Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Techniky zvládání zátěžových situací při telefonování

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Při komunikaci s protistranou prostřednictvím telefonu máte jen okamžik, abyste osobu na druhé straně dokázali zaujmout. K dispozici máte dvě věci: záminku telefonátu a hlas. Hlas, je to, co prodává myšlenku. Pokud chcete dosáhnout cíle telefonátu, musíte být slyšet sebevědomě, jistě, srozumitelně a se špetkou pokory.
Mnohdy se stává, že si přenášíte jednotlivé stresové situace do dalších hovorů a tím si vytváříte předsudky. Proto je nutné se umět zkoncentrovat a ovládnout zátěžové situace telefonátu.
Trénink je rozdělen do 3 celků:

  • Korekce call skriptu 
  • Zvládání kritických momentů telefonování 
  • Jak se koncentrovat a zvládat zátěžové situace

Co použijete v praxi

Trénink je určen pro ty, kteří komunikují s protistranou prostřednictvím telefonu: obchodníci, manažeři, operátoři call centra a zákaznických linek.

  • Získáte schopnost zvládat zátěžové situace v jednání s protistranou tak, abyste si negativní postoj/stres nepřenášeli do dalšího jednání. 
  • Osvojíte si konkrétní techniky, jak pracovat s náhlým/chvilkovým stresem a jak pracovat s dlouhodobou zátěží. 
  • Účastníci si odnesou návod, jak technicky zvládat telefonní komunikaci s protistranou a jak komunikovat „sám se sebou".

Na co se zaměříme

  • Práce na konktrétních částech call skriptu
  • Zvládání reakcí protistrany metodou CORA
  • Techniky zvládání zátěžových situací
  • Koncentrační techniky
  • Návyky proti stresu. Sebemotivace
  • Praktické cvičení pro převzetí kontroly nad stresovými situacemi, relaxační techniky

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním pohledem na business mi, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o, která provozovala aktivní obchodní call centrum. Pro naše klienty jsem řídila telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Realizujeme zakázky po budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center našim klientům. Pestré zkušenosti z obchodu, telefonování a řízení projektů předávám do svých tréninků.

Následně jsem získala odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor. Vedu pravidelné lekce klasické Rádža jógy, ve kterých se zaměřuji na propojení dechu s pohybem a prožívání přítomnosti. Jóga pro mne znamená zastavení se v okamžiku tady a teď. Dělá mi radost a vím, že ji mám šířit. Mé tréninky propojují tradiční Yogu a moderní business.